fredag 4. august 2017

Litt om min fremgang 😁

Var pÄ vekta i dag tidlig og nÄ stÄr den pÄ 113 kg.
Det vil si en total vektreduksjon pĂ„ 10,6 kg siden 8.April 😊

Har vÊrt litt dÄrligere med trening pÄ family sportsclub i det siste,
Sliter med slitasje i begge knĂŠrne og har jobbet en god del i det siste.
Skal en tur ditt pÄ mandag formiddag for en liten Þkt.
Skal prĂžve Ă„ trene musklene ved knĂŠrne og se om det hjelper.

Vi skal pĂ„ en liten ferietur onsdag 9/8-13/8 til Trysil 😀.
Og i gÄr kveld fant jeg frem noen klÊr jeg tenkte Ä ha med pÄ turen.
Heldigvis prĂžvde jeg de for alle de jeg hadde funnet frem var nĂ„ alt for store 😁.
Det er en herlig fþlelse at klérne blir for store 😁.

Min datter syr noen klÊr til meg innimellom og vi hadde begynt pÄ en blÄ kjole,
PrĂžvde den igjen for noen dager siden og den var alt for stor.
MĂ„tte sy den inn 4 stĂžrrelser. NĂ„ passer den perfekt, men ikke helt ferdig sydd 😁.
Legger ut bilde nĂ„r den er ferdig 😊💖.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar